Mortimer Beckett And The Time Paradox

In Time Paradox, not all of the misplaced items are found in the same room. Instead, youll have to travel to several different locations to find out where to use the items in your inventory. Some locations allow you to travel deeper inside, like entering a cave from the outside or walking to the docks from the main part of the village. As well, some object fragments arent revealed unless you solve a puzzle or mini-game first.

Mortimer is able to write down clues needed to solve the puzzles in a journal that can be accessed at any time. For example, one of the puzzles in the Viking Age involved dialling a phone number on the payphone inside the tavern (yes, a payphone in 901 A.D. – this is why Time paradoxes are bad!) Inside the journal was written a puzzle consisting of simple arithmetic equations that, when solved, revealed the correct phone number to dial.
Paradoxo do tempo, não todos os itens coloqu mal encontram-se na mesma sala. Em vez disso, você terá que viajar para vários locais diferentes para descobrir onde usar os itens em seu inventário. Alguns locais permitem viajar mais profunda no interior, como entrar em uma caverna desde o exterior, ou a pé para as docas da parte principal da vila. Também, alguns fragmentos do objeto não são revelados a menos que você resolve um quebra-cabeça ou mini-jogo primeiro.

Mortimer é capaz de escrever pistas necessárias para resolver os quebra-cabeças em uma revista que pode ser acessado a qualquer momento. Por exemplo, um dos enigmas na era Viking envolveu a marcar um número de telefone sobre o telefone público dentro da taverna (sim, um telefone público em 901 D.C. – é por isso paradoxos do tempo são ruins!) Dentro da revista foi escrito um quebra-cabeça composto por equações aritméticas simples que, quando resolvido, revelou o número de telefone correto para discagem.

109.17MB
Idioma/Language : Inglês/English
créditos / credits
legt

No comments:

Post a Comment